Stockdeals tuin tot -50%!

Stockdeals tuin tot -50%!

We hebben heel wat mooie tuinmeubels op voorraad, direct mee te nemen én met een aantrekkelijke korting. Wees er snel bij, want op = op!

 

Naar promo's

Lopende acties

Promotieafbeelding Nieuwe tuincollectie
Promotieafbeelding Solliciteer bij DEBA
Promotieafbeelding Tot -50% op de tuincollectie!

Nu populair bij DEBA

Altijd een
bezoekje waard

Wist je dat DEBA ook een toonzaal heeft? Kom ons bezoeken en laat je inspireren door 12.000m² woonplezier.

  • 10:00 tot 18:00
  • Gesloten
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 13:00 tot 18:00
Open op feestdagen van 13u00 tot 18u00, tenzij anders aangeduid. Gesloten op feestdagen die op een dinsdag vallen.
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:00 tot 16:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
Open tot 18:00
Foto toonzaal DEBA Meubelen

Ontdek onze DEBA Deals

Laat je inspireren

Meer dan 175 vertrouwde merken

Stanford logo
Tooon logo
Pottery Pots logo
Perfecta logo
Novy logo
Hoptimist logo
Bloomingville logo
Eleonora logo
Beddinghouse logo
Monkey Business logo
Furninova logo
Dienne logo
Woood logo
Tuur logo
Studio Puro logo
J.Gorbe logo
Richter Design logo
Boone logo
Modulax logo
Present Time logo
Ragolle logo
Revor logo
Rauch logo
Franke logo
Pino logo
Bekijk alle merken

Wij scoren 4.5 op 5 met 3393 waarderingen

K
Kristin De Neef

Zeer positieve ervaring : topverkoper gehad die zeer efficiënt met ons meedacht , integer en niet pushend. Top ! Al het personeel zeer vriendelijk & behulpzaam. Wij kopen hier zeker nog ! Mooie col...

Zeer positieve ervaring : topverkoper gehad die zeer efficiënt met ons meedacht , integer en niet pushend. Top ! Al het personeel zeer vriendelijk & behulpzaam. Wij kopen hier zeker nog ! Mooie collecties !

meer... sluiten
R
Rudy Naudts

ALLES OK !!!!!

ALLES OK !!!!!

R
Rudi Wielandt

Bij de bestelling heel vriendelijke persoon ..ook bij de afhaling zeer behulpzaam en vriendelijk...

Bij de bestelling heel vriendelijke persoon ..ook bij de afhaling zeer behulpzaam en vriendelijk...

g
Gulbahar Onder

Super tevreden bij afhaling en heel vriendelijk top service!

Super tevreden bij afhaling en heel vriendelijk top service!

c
Caroline Reyniers

Een hartelijke welkom en goed advies bij bestelling, dank je wel .

Een hartelijke welkom en goed advies bij bestelling, dank je wel .

E
Erik Tilley

Meubelzaak met uitgebreid gamma.

Meubelzaak met uitgebreid gamma.

D
Dries Van Der Schueren

Correcte service en tevreden over de aangekochte producten.

Correcte service en tevreden over de aangekochte producten.

j
Jurgen De Geest

Een pluim voor het personeel

Een pluim voor het personeel

D
Dirk Wauters

We waren op zoek naar een nieuwe keuken en toevallig kwamen we bij de keukens van DEBA terecht. We hebben dan wat info gevraagd aan de verkoper Christoph, die ons direct een goeie uitleg gaf , en o...

We waren op zoek naar een nieuwe keuken en toevallig kwamen we bij de keukens van DEBA terecht. We hebben dan wat info gevraagd aan de verkoper Christoph, die ons direct een goeie uitleg gaf , en ons ook een goed gevoel gaf. Dan uiteindelijk beslist om met Christoph van DEBA in zee te gaan. Tot op heden nog geen minuut spijt van gehad. Christoph maakt tijd voor u, geeft goed advies en denkt mee met u. Na enkele afspraken hebben we gisteren onze keuken definitief besproken en in productie laten gaan. We hebben nog geen minuut spijt gehad dat we met Christoph aan de slag gegaan zijn. Dikke pluim. Nu wachten op het eindresultaat. Familie Wauters. Dirk en Ann

meer... sluiten
C
Cindy Van Autreve

Heel enthousiast, attent en professioneel te woord gestaan door Seppe die de aankoop vlot wist af te handelen. Tijdens het winkelen een aangenaam gesprek met Bert en de dames aan de kassa waren zee...

Heel enthousiast, attent en professioneel te woord gestaan door Seppe die de aankoop vlot wist af te handelen. Tijdens het winkelen een aangenaam gesprek met Bert en de dames aan de kassa waren zeer vriendelijk. De magazijnier werkte gedreven en was zeer behulpzaam. Meer dan tevreden!

meer... sluiten
C
Christiana Smet

Zowel vorig jaar bij de intrek in mijn nieuwe woning als deze maand heel tevreden over het advies in de winkel en de vlotte afhandeling bij de levering thuis.

Zowel vorig jaar bij de intrek in mijn nieuwe woning als deze maand heel tevreden over het advies in de winkel en de vlotte afhandeling bij de levering thuis.

P
Patrick Uyttersprot

Ben vandaag gaan melden da ik probleem heb met men salon en hebben me Derek geholpen me iemand die ga langs komen om.men salon indien nog lukt te repareren.

Ben vandaag gaan melden da ik probleem heb met men salon en hebben me Derek geholpen me iemand die ga langs komen om.men salon indien nog lukt te repareren.

Стоматология Премиумдент

Zeer mooi zetel gekocht, nog steeds tevreden en van de prijs en van het kwaliteit! Super service en een mogelijkheid om een huurwagen te gebruiken is een extra meerwaarde!

Zeer mooi zetel gekocht, nog steeds tevreden en van de prijs en van het kwaliteit! Super service en een mogelijkheid om een huurwagen te gebruiken is een extra meerwaarde!

P
Patrick De Hauwere

Supervriendelijk, en na nog verschillende aankopen, en gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot gebruik van de kamionette nog meer tevreden

Supervriendelijk, en na nog verschillende aankopen, en gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot gebruik van de kamionette nog meer tevreden

S
Sandra Claessens

een super goeie service een echte aanrader

een super goeie service een echte aanrader

C
Camiel De Vooght

Goed geholpen door Yan, aankoop Relax, en vriendelijk verkoper. Toevallig nog een dorpsgebuur. 👍😉

Goed geholpen door Yan, aankoop Relax, en vriendelijk verkoper. Toevallig nog een dorpsgebuur. 👍😉

n
Niko Meersman

Top verkoper , top bij het afhalen

Top verkoper , top bij het afhalen

J
Jocelyne De Paepe

Op een ludieke manier, via de website hetgeen ik wou opgezocht, naar de winkel gereden, vriendelijke medewerker Luc V. die tijd vrijmaakt, bestellen, koffietje drinken en terug naar huis. Zeer tevr...

Op een ludieke manier, via de website hetgeen ik wou opgezocht, naar de winkel gereden, vriendelijke medewerker Luc V. die tijd vrijmaakt, bestellen, koffietje drinken en terug naar huis. Zeer tevreden van de service, zeer mooie winkel, alles mooi uitgestald. Een aanrader

meer... sluiten
D
Dries De Ras

Online 6 stoelen voor onze eetkamer besteld en vlot kunnen afhalen.

Online 6 stoelen voor onze eetkamer besteld en vlot kunnen afhalen.

V
Viv

vlotte afhaling, super ontvangst en behulpzaam

vlotte afhaling, super ontvangst en behulpzaam

Bekijk alle reviews
Betaal veilig met:
  • Maestro
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard