Bij DEBA mag je op je twee oren slapen, duizenden tevreden klanten gingen je voor!
Vlotte service met tijd om nauwkeurig de bestelling te plaatsen. Zoekt mee naar de beste oplossing en geeft goede tips qua kleuren en stoffen. Dikke pluim voor Nadine!
Vlotte service met tijd om nauwkeurig de bestelling te plaatsen. Zoekt mee naar de beste oplossing en geeft goede tips qua kleuren en stoffen. Dikke pluim voor Nadine!
Heel vriendelijk personeel. Zeer mooi aanbod. Topservice. Perfecte levering. Deba is een aanrader.
Heel vriendelijk personeel. Zeer mooi aanbod. Topservice. Perfecte levering. Deba is een aanrader.
Superleuke winkel Mooi gerief en heel vriendelijk personeel
Superleuke winkel Mooi gerief en heel vriendelijk personeel
Goed geholpen en snel mijn bestelling. Zoals het hoort, prima dus!
Goed geholpen en snel mijn bestelling. Zoals het hoort, prima dus!
Heel vlotte verkoper, veel mogelijkheden voor aanpassen van de relax zoals kleur leder, buitenkant, poot....
Heel vlotte verkoper, veel mogelijkheden voor aanpassen van de relax zoals kleur leder, buitenkant, poot....
Veel keuze en aangename omgeving.
Veel keuze en aangename omgeving.
Prachtige tafel, goed geholpen in de winkel en ook probleemloos kunnen afhalen met een gratis bestelwagen. Aanrader.
Prachtige tafel, goed geholpen in de winkel en ook probleemloos kunnen afhalen met een gratis bestelwagen. Aanrader.
Mooie winkelervaring, goede ruime keuze aan meubels, prijs-kwaliteit is in orde en correcte levering.
Mooie winkelervaring, goede ruime keuze aan meubels, prijs-kwaliteit is in orde en correcte levering.
Enorm assortiment. Kwalitatieve meubels. Verschillende prijsklasses. Ook leuk dat je ter plaatse iets kan eten en drinken. De mensen zijn erg vriendelijk. De levering was vlot, stipt op tijd en ook...
Enorm assortiment. Kwalitatieve meubels. Verschillende prijsklasses. Ook leuk dat je ter plaatse iets kan eten en drinken. De mensen zijn erg vriendelijk. De levering was vlot, stipt op tijd en ook door vriendelijke mensen. Wij zijn heel tevreden van onze Xooon kasten en stoelen ☺️
meer... sluitenZeer ruime en mooie keuze, vlotte online bestelling
Zeer ruime en mooie keuze, vlotte online bestelling
Mooie meubelen,heel vriendelijk,super spontaan,goede kwalitijd, goede service, heel te vreden
Mooie meubelen,heel vriendelijk,super spontaan,goede kwalitijd, goede service, heel te vreden
Vriendelijk personeel die niet opdringerig zijn. Groot assortiment. De keuze is reuze. Mooie winkel en groot
Vriendelijk personeel die niet opdringerig zijn. Groot assortiment. De keuze is reuze. Mooie winkel en groot
Vriendelijk, correct en grote keuze.
Vriendelijk, correct en grote keuze.
Zowel vorig jaar bij de intrek in mijn nieuwe woning als deze maand heel tevreden over het advies in de winkel en de vlotte afhandeling bij de levering thuis.
Zowel vorig jaar bij de intrek in mijn nieuwe woning als deze maand heel tevreden over het advies in de winkel en de vlotte afhandeling bij de levering thuis.
Vriendelijk geholpen, ook afhaling met gratis bestelwagen is super handig!
Vriendelijk geholpen, ook afhaling met gratis bestelwagen is super handig!
Bij Deba geweest voor de aankoop van een nieuwe salon. Zeer vriendelijk personeel en heel erg behulpzaam. En zeer mooie prijzen. Het restaurant in de winkel was mooi meegenomen en het was nog heel ...
Bij Deba geweest voor de aankoop van een nieuwe salon. Zeer vriendelijk personeel en heel erg behulpzaam. En zeer mooie prijzen. Het restaurant in de winkel was mooi meegenomen en het was nog heel lekker ook !! Hier komen we zeker nog eens terug.
meer... sluitenHeel tevreden van onze verschillende aankopen. Wanneer er een probleempje is met de levering staan ze steeds paraat om te verhelpen en dit zo snel mogelijk op te lossen.
Heel tevreden van onze verschillende aankopen. Wanneer er een probleempje is met de levering staan ze steeds paraat om te verhelpen en dit zo snel mogelijk op te lossen.
Gisteren waren we bij Deba Meubelen en de eerste indruk was direct heel goed. De toonzaal is zeer ruim en overzichtelijk, en de meubels zijn mooi gepresenteerd in sfeervolle opstellingen. Dit gaf o...
Gisteren waren we bij Deba Meubelen en de eerste indruk was direct heel goed. De toonzaal is zeer ruim en overzichtelijk, en de meubels zijn mooi gepresenteerd in sfeervolle opstellingen. Dit gaf ons meteen een realistisch beeld van hoe de meubels er bij ons thuis uit zouden zien. We werden geholpen door een vriendelijke medewerker die ons uitgebreide uitleg gaf over een tafel met veel combinatiemogelijkheden, wat we erg waardeerden. Uiteindelijk viel ons oog echter op een andere tafel die meteen bij binnenkomst onze aandacht had getrokken. We kregen hierover advies van een bijzonder vriendelijke medewerkster, Rita, die ons uitstekend hielp en de bestelbon voor ons opstelde. De levertijd van 6 tot 8 weken is acceptabel. Een belangrijk punt om op te letten is de prijsstelling. De aangegeven prijzen in de winkel zijn de netto afhaalprijzen. Levering is niet inbegrepen en kost €99, plus extra kosten voor de lift naar de tweede verdieping en werkuren. Dit is iets wat je als klant moet weten om niet voor verrassingen te komen te staan. Tijdens ons bezoek hebben we ook geluncht in de geïntegreerde taverne. Ik heb genoten van een zeer smakelijke spaghetti bolognese, en mijn partner had een indrukwekkende croque-madame. We bestelden aan de balie en het eten werd tot aan onze tafel gebracht. Bovendien waren de koffie en het water gratis verkrijgbaar, wat een leuke extra service was. Alles bij elkaar hebben we een zeer positieve ervaring gehad. De combinatie van de mooie, goed georganiseerde showroom, het behulpzame en vriendelijke personeel en de aangename lunchmogelijkheid maakte ons bezoek aan Deba Meubelen meer dan de moeite waard. We kijken uit naar de levering van onze nieuwe tafel!
meer... sluitenHeel goed geholpen bij de keuze van onze meubels in de winkel zelf, alsook door de na-service! Er was een probleem met onze aangekochte tafel en dit is zeer correct opgelost met heel open communica...
Heel goed geholpen bij de keuze van onze meubels in de winkel zelf, alsook door de na-service! Er was een probleem met onze aangekochte tafel en dit is zeer correct opgelost met heel open communicatie. Mooie, aangename winkel om rustig rond te kijken. Fijn dat je er ook iets kan eten/drinken én dat er een speelhoek is voor de kindjes!
meer... sluitenBedankt voor de vlotte levering van mijn bestelde zetel. De levering verliep zeer vlot. Het personeel die de zetel kwam levering was zeer gemotiveerd en deed alles met een glimlach dat heb ik graag...
Bedankt voor de vlotte levering van mijn bestelde zetel. De levering verliep zeer vlot. Het personeel die de zetel kwam levering was zeer gemotiveerd en deed alles met een glimlach dat heb ik graag. Van een zeer tevreden klant ps zeer gemakkelijke zetel zeer tevreden van mijn aankoop. Ik raad DEBA Meubelen zeker aan. Vele groeten Thomas
meer... sluitenMooie meubels aan verschillende prijscategorieën
Mooie meubels aan verschillende prijscategorieën
Great team, great products, and an excellent idea for picking and transporting the things you buy with Deba van!!!
Great team, great products, and an excellent idea for picking and transporting the things you buy with Deba van!!!
Heel tevreden. Van begin tot einde heeft iedereen enorm geholpen. Ook bij het leveren verliep het heel vlot en heel vriendelijke mensen.
Heel tevreden. Van begin tot einde heeft iedereen enorm geholpen. Ook bij het leveren verliep het heel vlot en heel vriendelijke mensen.
Zeker aan te raden, goede service, gratis koffie ;) en altijd zeer goed geholpen en vriendelijk
Zeker aan te raden, goede service, gratis koffie ;) en altijd zeer goed geholpen en vriendelijk
Mooie collectie, snel geholpen, vlotte afhaling. Bovenal zeer tevreden over onze nieuwe Xooon stoelen
Mooie collectie, snel geholpen, vlotte afhaling. Bovenal zeer tevreden over onze nieuwe Xooon stoelen
Héél erg tevreden over de opvang in de winkel, zeer vakkundig advies bij het maken van onze keuze en prima begeleiding toen bleek dat de gekozen stof voor het salon niet beschikbaar was. Uiteindeli...
Héél erg tevreden over de opvang in de winkel, zeer vakkundig advies bij het maken van onze keuze en prima begeleiding toen bleek dat de gekozen stof voor het salon niet beschikbaar was. Uiteindelijk werd ons nieuwe salon nog een maand vroeger geleverd dan verwacht! Ook zeer tevreden over de levering en montage. Topkerels!
meer... sluitenZeer goede service, zeer tevreden. En kwaliteitsvolle meubels.
Zeer goede service, zeer tevreden. En kwaliteitsvolle meubels.
Heel vriendelijk personeel en ook in het magazijn zeer vlug en vriendelijk geholpen
Heel vriendelijk personeel en ook in het magazijn zeer vlug en vriendelijk geholpen
Aankoop keuken: Prachtige keuken van een uitzonderlijke kwaliteit, geplaats door een zeer vriendelijke monteur die de perfectie hanteerde. Zeer tevreden en gelukkig.
Aankoop keuken: Prachtige keuken van een uitzonderlijke kwaliteit, geplaats door een zeer vriendelijke monteur die de perfectie hanteerde. Zeer tevreden en gelukkig.
Mooie winkel, uitgebreide en prima assortiment, vriendelijke medewerker Yan.
Mooie winkel, uitgebreide en prima assortiment, vriendelijke medewerker Yan.
Veel keuze in zowel merken als prijsklasse, ruime opstelling waardoor je rustig kunt bekijken en kiezen. Vriendelijk personeel, zowel in de winkel als bij de afhaling en de levering aan huis.
Veel keuze in zowel merken als prijsklasse, ruime opstelling waardoor je rustig kunt bekijken en kiezen. Vriendelijk personeel, zowel in de winkel als bij de afhaling en de levering aan huis.
Het was ons eerste bezoek, we zijn aangenaam verrast. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster voor wie geen moeite te veel was.
Het was ons eerste bezoek, we zijn aangenaam verrast. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster voor wie geen moeite te veel was.
Vlotte ervaring, erg veel keuze in de winkel. Ook de prijzen vond ik correct. We hadden enkele vragen en werden door de klantendienst zeer correct verder geholpen.
Vlotte ervaring, erg veel keuze in de winkel. Ook de prijzen vond ik correct. We hadden enkele vragen en werden door de klantendienst zeer correct verder geholpen.
Uitgebreide keuze.
Uitgebreide keuze.
Goed om ideeën op te doen
Goed om ideeën op te doen
Vlotte verkoop & levering.
Vlotte verkoop & levering.
Zeer verrast van de keuzemogelijkheden bij DEBA, alle stijlen zijn aanwezig. Vriendelijk personeel. Zeer vlotte afhaling. Zeker aan te raden!
Zeer verrast van de keuzemogelijkheden bij DEBA, alle stijlen zijn aanwezig. Vriendelijk personeel. Zeer vlotte afhaling. Zeker aan te raden!
Vandaag zeer goed geholpen in de winkel , uitzoeken kleur enz ! Hebben veel tijd voor mij genomen , dank u !
Vandaag zeer goed geholpen in de winkel , uitzoeken kleur enz ! Hebben veel tijd voor mij genomen , dank u !
Heel enthousiast, attent en professioneel te woord gestaan door Seppe die de aankoop vlot wist af te handelen. Tijdens het winkelen een aangenaam gesprek met Bert en de dames aan de kassa waren zee...
Heel enthousiast, attent en professioneel te woord gestaan door Seppe die de aankoop vlot wist af te handelen. Tijdens het winkelen een aangenaam gesprek met Bert en de dames aan de kassa waren zeer vriendelijk. De magazijnier werkte gedreven en was zeer behulpzaam. Meer dan tevreden!
meer... sluitengoed service en vlugge levering
goed service en vlugge levering
Mooi aanbod in verschillende prijsklassen. Vriendelijke en professionele service
Mooi aanbod in verschillende prijsklassen. Vriendelijke en professionele service
Ruime winkel, veel budgetkeuze mogelijk én hulpvaardig personeel!
Ruime winkel, veel budgetkeuze mogelijk én hulpvaardig personeel!
Gisteren hebben we bij Deba in Sint-Niklaas een prachtig salon gekocht en we zijn écht enorm tevreden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we heel vriendelijk ontvangen door Barbara , die o...
Gisteren hebben we bij Deba in Sint-Niklaas een prachtig salon gekocht en we zijn écht enorm tevreden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we heel vriendelijk ontvangen door Barbara , die ons geweldig goed heeft begeleid. Ze nam uitgebreid de tijd om mee te denken, advies te geven en samen met ons rustig naar de juiste kleur te zoeken. Geen haast, geen druk, gewoon professioneel en warm advies. De winkel zelf is groot, overzichtelijk en alles staat mooi en verzorgd gepresenteerd. Het aanbod is indrukwekkend: moderne, stijlvolle en kwalitatieve meubelen aan een heel correcte prijs. Prijs-kwaliteit is hier dik in orde. Wij zijn superblij met onze aankoop – het salon is exact wat we zochten en de service was top. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar mooi meubilair én goede advies.
meer... sluitenVlotte afhaal van onze zetel. Alles mooi verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen optreden. Na exact 3 dagen stond onze waarborg terug op onze rekening. Magazijniers zijn heel vriendelijk en beh...
Vlotte afhaal van onze zetel. Alles mooi verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen optreden. Na exact 3 dagen stond onze waarborg terug op onze rekening. Magazijniers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
meer... sluitenDikke 5 sterren voor Johan en Kenny van het magazijn! Wij zijn zonet eetkamer stoelen gaan kopen en wilden eerst de levering uitstellen aangezien we met een persoonswagen waren. Niettegenstaande g...
Dikke 5 sterren voor Johan en Kenny van het magazijn! Wij zijn zonet eetkamer stoelen gaan kopen en wilden eerst de levering uitstellen aangezien we met een persoonswagen waren. Niettegenstaande gingen we toch eens horen bij het magazijn wat mogelijk was en zij hebben ons geholpen met de stoelen uit te pakken en mooi te stapelen in mijn auto zodoende ik ze meteen mee kon nemen. Johan en Kenny hebben ons enorm goed (en met een glimlach) geholpen. Echt fijn om bij zo een mensen aan te kopen. Ook het verkoop proces ging vlot. Wij hebben rustig rond gekeken (niemand die opdringerig vragen kwam stellen maar iedereen die ons wel vriendelijk begroette) en toen we gekozen hadden konden we meteen plaats nemen en alles af ronden. Momenteel alles in elkaar aan het zetten en kijken er enorm naar uit om er in te kunnen zitten.
meer... sluitenprima service, afhaling perfect verlopen
prima service, afhaling perfect verlopen
Dit is niet alleen een plek voor grote veranderingen in je huis. Je vindt hier ook hele leuke en originele hebbedingen. Fijn om jezelf cadeau te doen of aan een vriend, vriendin, ...
Dit is niet alleen een plek voor grote veranderingen in je huis. Je vindt hier ook hele leuke en originele hebbedingen. Fijn om jezelf cadeau te doen of aan een vriend, vriendin, ...
Vriendelijke ontvangst door de verkoopster
Vriendelijke ontvangst door de verkoopster
Kwalitatief en modern aanbod. Nieuwe collectie komt er aan... Uitverkoop toonzaal modellen.
Kwalitatief en modern aanbod. Nieuwe collectie komt er aan... Uitverkoop toonzaal modellen.
Mooi en kwaliteit. Prijzig maar goed
Mooi en kwaliteit. Prijzig maar goed
We droomden van een Xooon interieur en namen een kijkje op internet en de DEBA Meubelen website gaf aan dat er een hele Xooon afdeling was. Omdat 2D niet hetzelfde is als 3D wouden we de meubels zi...
We droomden van een Xooon interieur en namen een kijkje op internet en de DEBA Meubelen website gaf aan dat er een hele Xooon afdeling was. Omdat 2D niet hetzelfde is als 3D wouden we de meubels zien en voelen en gingen we vol verwachting naar DEBA Meubelen. Tot onze verbazing was de nieuwe showruimte net geopend en kregen we een glaasje cava. Jana de verkoopster was ongelofelijk. Ze adviseerde ons over de ruimte en opstellingsmogelijkheden van de meubels afgaande op de maten en plan van ons huisplan. Ze liet ons eerst vrij om alle zetels - en het zijn er heel wat - proberen en een keer we de keuze maakten toonde ze ons via een groot scherm de afmeting en opstellingsmogelijkheden en daarna alle mogelijke stofstalen die we allemaal konden meenemen naar de zetel van onze keuze om te vergelijken. We verplaatsen ook een salontafel en verschillende soorten kussens om de look te zien/ervaren en waren verrast van uiteindelijke keuze (de stoffen waren anders dan digitaal op foto) maar heel enthousiast. We hebben diezelfde dag nog een bestelbon geplaatst voor een zetel, een fauteuil, een tafeltje maar ook voor eetkamerstoelen en een prachtige eettafel. Niet enkel Jana ook de ontzettend vriendelijke dame van balie aan wie we het voorschot betaalden en Xeno de afdelingsverantwoordelijke waren heel erg hartelijk en professioneel. We werden goed ingelicht over de leveringsmogelijkheden, de kostprijs én de kortingen. De bestelling werd doorgestuurd via mail en we kunnen alles mooi digitaal opvolgen. Heeeeeelllll positieve ervaring!!! We gaan binnenkort zelfs terug naar de slaapafdeling en naar de decoafdeling omdat we zo een positief gevoel kregen van de ruime winkel, het mooie meubel- en deco aanbod maar bovenal van de vriendelijkheid en het professionalisme van het personeel.
meer... sluitenVandaag zetels besteld. alvast goede uitleg en goed geholpen. levering over 12 weken .... wordt vervolgd.
Vandaag zetels besteld. alvast goede uitleg en goed geholpen. levering over 12 weken .... wordt vervolgd.
Heel vriendelijke mensen die ons ontvangen hebben. Super verkoper die ons geholpen heeft.
Heel vriendelijke mensen die ons ontvangen hebben. Super verkoper die ons geholpen heeft.
Bij de levering zetel merkte ik op dat door de weving van de stof een soort 'kring' visueel zichtbaar was op de zitplek, wat natuurlijk jammer was voor zo'n meubelstuk. Omdat de bank in garantie...
Bij de levering zetel merkte ik op dat door de weving van de stof een soort 'kring' visueel zichtbaar was op de zitplek, wat natuurlijk jammer was voor zo'n meubelstuk. Omdat de bank in garantie viel, heb ik contact opgenomen met de DEBA Klantendienst. De reactie was ongelooflijk snel en professioneel! Er werd direct een stoffeerder van de fabriek ingeschakeld om het probleem bij mij thuis op te lossen. De service die ik heb ontvangen was werkelijk uitmuntend. De stoffeerder kwam op de afgesproken tijd langs en heeft de bank ter plaatse en vakkundig herstoffeerd. Het werk werd met de grootste zorg en precisie uitgevoerd. Het resultaat is adembenemend! De bank is absoluut perfect, zonder enig spoor van het oorspronkelijke defect. Dit toont aan dat DEBA Meubelen niet alleen kwaliteitsmeubelen levert, maar ook een onberispelijke dienst na verkoop biedt. Een dikke pluim voor de snelle actie, de vriendelijke service en het perfecte vakmanschap van de stoffeerder. Ik ben super tevreden!
meer... sluitenMooie en ruime zaak. Veel keuze. Mooi uitgestald. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel aangenaam om hier te winkelen.
Mooie en ruime zaak. Veel keuze. Mooi uitgestald. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel aangenaam om hier te winkelen.
Vriendelijke en duidelijke communicatie vanaf de aankoop tot levering en de Service na verkoop. Levering is snel gegaan. Bij het in gebruik nemen van de tafel een vlek op het tafelblad opgemerkt. ...
Vriendelijke en duidelijke communicatie vanaf de aankoop tot levering en de Service na verkoop. Levering is snel gegaan. Bij het in gebruik nemen van de tafel een vlek op het tafelblad opgemerkt. service na verkoop heeft dit zeer goed behandeld.
meer... sluitenOp een ludieke manier, via de website hetgeen ik wou opgezocht, naar de winkel gereden, vriendelijke medewerker Luc V. die tijd vrijmaakt, bestellen, koffietje drinken en terug naar huis. Zeer tevr...
Op een ludieke manier, via de website hetgeen ik wou opgezocht, naar de winkel gereden, vriendelijke medewerker Luc V. die tijd vrijmaakt, bestellen, koffietje drinken en terug naar huis. Zeer tevreden van de service, zeer mooie winkel, alles mooi uitgestald. Een aanrader
meer... sluitenDit is een supperleuke winkel seg 👌😅 ik kocht meubels online en ging ze afhalen maar er zijn nog zoveel spullen te ontdekken en heb heb lekker gegeten, goede kok zelfs en is echt snel weer een bezo...
Dit is een supperleuke winkel seg 👌😅 ik kocht meubels online en ging ze afhalen maar er zijn nog zoveel spullen te ontdekken en heb heb lekker gegeten, goede kok zelfs en is echt snel weer een bezoek waard 💥💥💥💥💥
meer... sluitenHeel groot aanbod, ook op bestelling. Behulpzaam personeel.
Heel groot aanbod, ook op bestelling. Behulpzaam personeel.
Top winkel en top service.
Top winkel en top service.
Prachtige winkel, alles mooi gepresenteerd, uitstekende service, professionele verkoper, we zijn heel tevreden
Prachtige winkel, alles mooi gepresenteerd, uitstekende service, professionele verkoper, we zijn heel tevreden
Perfect !
Perfect !
Mooie winkel met een heel uiteenlopend aanbod! We werden vlot geholpen en konden onze aankoop, buiten alle verwachtingen, zelfs op zondag al meteen mee naar huis nemen.
Mooie winkel met een heel uiteenlopend aanbod! We werden vlot geholpen en konden onze aankoop, buiten alle verwachtingen, zelfs op zondag al meteen mee naar huis nemen.
Telkens opnieuw heel goed geholpen met vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte levering! Ik kom zeker terug!
Telkens opnieuw heel goed geholpen met vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte levering! Ik kom zeker terug!
We hebben op 2 verscheidene tijdstippen bij Deba zetels aangekocht. Tweemaal werd een Belgisch topproduct op een 5-sterrenmanier geleverd: met de glimlach, tijdig en heel respectvol voor het produc...
We hebben op 2 verscheidene tijdstippen bij Deba zetels aangekocht. Tweemaal werd een Belgisch topproduct op een 5-sterrenmanier geleverd: met de glimlach, tijdig en heel respectvol voor het product. De gasten van de vakantiewoning waar de zetels staan, zijn erg in de wolken. Bedankt Deba, we beveelden jullie al aan bij familie, vrienden en bij onze gasten.
meer... sluitenheb zelf gedurende 25 jaar henders hazel en xooon verkocht. maar in 2021 verkocht ben nu fan van kave home maar jullie doen dit perfect ,dienst na verkoop is topy en jullie verdienen alle lof
heb zelf gedurende 25 jaar henders hazel en xooon verkocht. maar in 2021 verkocht ben nu fan van kave home maar jullie doen dit perfect ,dienst na verkoop is topy en jullie verdienen alle lof
Perfecte service, inclusief afhaling en gratis uitlenen bestelwagen. Heel vriendelijke magazijnier.
Perfecte service, inclusief afhaling en gratis uitlenen bestelwagen. Heel vriendelijke magazijnier.
Op een vriendelijk, niet opdringerige, goede uitleg en begeleiding door Barbara. Dikke pluim !
Op een vriendelijk, niet opdringerige, goede uitleg en begeleiding door Barbara. Dikke pluim !
Kwaliteitsmeubelen, scherpe prijzen en vriendelijk personeel!
Kwaliteitsmeubelen, scherpe prijzen en vriendelijk personeel!
Heel tevreden over de service en de kwaliteit
Heel tevreden over de service en de kwaliteit
Prijs/ kwaliteit een heel goeie aankoop van een salon gedaan. Er was ook ruime keuze.
Prijs/ kwaliteit een heel goeie aankoop van een salon gedaan. Er was ook ruime keuze.
Zeer tevreden, zowel met de gekochte artikelen (eettafel en 6 stoelen), als met de levering en montage ervan. Vlot, vriendelijk, professioneel personeel.
Zeer tevreden, zowel met de gekochte artikelen (eettafel en 6 stoelen), als met de levering en montage ervan. Vlot, vriendelijk, professioneel personeel.
Super tevreden bij afhaling en heel vriendelijk top service!
Super tevreden bij afhaling en heel vriendelijk top service!
Superfijn geholpen en heel blij met mijn aankopen! U heeft er een vast klant bij, die erg tevreden is
Superfijn geholpen en heel blij met mijn aankopen! U heeft er een vast klant bij, die erg tevreden is
Super snelle ontvangst en levering
Super snelle ontvangst en levering
Gezellige winkel, groot aanbod, verzorgd. En lekkere keuken 😃. Vlotte service.
Gezellige winkel, groot aanbod, verzorgd. En lekkere keuken 😃. Vlotte service.
Bij een bezoek aan Deba keukens werden wij vriendelijk aangesproken door dhr. Christophe Frans. Wij kregen een mooi overzicht over de verschillende tentoongestelde keukens. Bij een volgend bezoek z...
Bij een bezoek aan Deba keukens werden wij vriendelijk aangesproken door dhr. Christophe Frans. Wij kregen een mooi overzicht over de verschillende tentoongestelde keukens. Bij een volgend bezoek zijn wij met dhr. Christophe meer in detail getreden over de keuken die wij in gedachten hadden en hebben alle nodige uitleg gekregen. Het vertrouwen was er. Een tekening volgde. Wij hebben gekocht.
meer... sluitenZonder opdringerig te zijn gaf de aanwezige verkoper de nodige uitleg, versterkte enkele tips en info zodat ik mijn uiteindelijke keuze gefundeerd kon maken.
Zonder opdringerig te zijn gaf de aanwezige verkoper de nodige uitleg, versterkte enkele tips en info zodat ik mijn uiteindelijke keuze gefundeerd kon maken.
Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper met kennus van zaken.. Als klant wordt jexecht geholpen en er wordt voldoende tijd voor je vrijgemaakt. Er wordt ook rekening gehouden met je verwachtingen/...
Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper met kennus van zaken.. Als klant wordt jexecht geholpen en er wordt voldoende tijd voor je vrijgemaakt. Er wordt ook rekening gehouden met je verwachtingen/noden
meer... sluitenDeba levert een goeie service en het aanbod is heel ruim en aantrekkelijk!
Deba levert een goeie service en het aanbod is heel ruim en aantrekkelijk!
Mooie grote winkel
Mooie grote winkel
Heel goede ervaring en service
Heel goede ervaring en service
Super vriendelijk telefonisch contact met Tina ! Zeer vlotte en snelle afhandeling
Super vriendelijk telefonisch contact met Tina ! Zeer vlotte en snelle afhandeling
Mooie grote winkel met veel stijlen en dus veel aanbod.
Mooie grote winkel met veel stijlen en dus veel aanbod.
Net een zetel besteld bij een heel behulpzame verkoper. We kregen heel wat praktische informatie en tips. Kortom we kunnen niet wachten tot onze nieuwe aanwinst er is
Net een zetel besteld bij een heel behulpzame verkoper. We kregen heel wat praktische informatie en tips. Kortom we kunnen niet wachten tot onze nieuwe aanwinst er is
zeer mooie winkel, vriendelijk personeel en degelijk aanbod
zeer mooie winkel, vriendelijk personeel en degelijk aanbod
Thx xeno voor de hulp en de mooie verrassing
Thx xeno voor de hulp en de mooie verrassing
Zeer goed zaterdag goed geholpen door de mensen.
Zeer goed zaterdag goed geholpen door de mensen.
Zeer tevreden over onze ervaring met Deba Keukens Belsele en verkoper Christoph! Christoph zorgde voor een eerlijke, vlotte en professionele communicatie vanaf het begin. Hij luisterde aandachtig n...
Zeer tevreden over onze ervaring met Deba Keukens Belsele en verkoper Christoph! Christoph zorgde voor een eerlijke, vlotte en professionele communicatie vanaf het begin. Hij luisterde aandachtig naar onze wensen, dacht actief mee, en kwam met sterke voorstellen op maat. Hij doet zichtbaar moeite om samen een keuken op maat te realiseren, met oog voor zowel esthetiek als functionaliteit. Dankzij zijn inzet konden we aan een mooie prijs toch onze droomkeuken realiseren. Wij zijn meerdere keren langsgekomen om alles tot in de puntjes af te stemmen en ging telkens met evenveel enthousiasme aan de slag. Steeds vriendelijk, geduldig en beschikbaar — het was echt een plezier om met hem samen te werken en telkens opnieuw langs te gaan. Kortom: een topservice en een prachtige keuken als resultaat. Een echte aanrader!
meer... sluitenZeer vriendelijk en behulpzaam dikke proficiat !!!!
Zeer vriendelijk en behulpzaam dikke proficiat !!!!
Vriendelijk mannen en proper geleverd
Vriendelijk mannen en proper geleverd
Goede service en kwaliteit!
Goede service en kwaliteit!
Mooie winkel, alles netjes en aantrekkelijk voorgesteld. Goede service !
Mooie winkel, alles netjes en aantrekkelijk voorgesteld. Goede service !
Goed geholpen door Yan, aankoop Relax, en vriendelijk verkoper. Toevallig nog een dorpsgebuur. 👍😉
Goed geholpen door Yan, aankoop Relax, en vriendelijk verkoper. Toevallig nog een dorpsgebuur. 👍😉
Grote winkel, veel keuze, aangenaam om te winkelen en vriendelijk personeel ! Keer op keer al tevreden geweest :-)
Grote winkel, veel keuze, aangenaam om te winkelen en vriendelijk personeel ! Keer op keer al tevreden geweest :-)
Wat een prachtige winkel! Aangenaam verrast... Heel veel keuze, voor iedereen is er iets te vinden. Ik kocht er mijn zetel, eettafel en tuinset. Het ontvangst is er daar super. Wij werden erg vrien...
Wat een prachtige winkel! Aangenaam verrast... Heel veel keuze, voor iedereen is er iets te vinden. Ik kocht er mijn zetel, eettafel en tuinset. Het ontvangst is er daar super. Wij werden erg vriendelijk geholpen door Luc. Een aanrader!
meer... sluitenWe waren op zoek naar een nieuwe keuken en toevallig kwamen we bij de keukens van DEBA terecht. We hebben dan wat info gevraagd aan de verkoper Christoph, die ons direct een goeie uitleg gaf , en o...
We waren op zoek naar een nieuwe keuken en toevallig kwamen we bij de keukens van DEBA terecht. We hebben dan wat info gevraagd aan de verkoper Christoph, die ons direct een goeie uitleg gaf , en ons ook een goed gevoel gaf. Dan uiteindelijk beslist om met Christoph van DEBA in zee te gaan. Tot op heden nog geen minuut spijt van gehad. Christoph maakt tijd voor u, geeft goed advies en denkt mee met u. Na enkele afspraken hebben we gisteren onze keuken definitief besproken en in productie laten gaan. We hebben nog geen minuut spijt gehad dat we met Christoph aan de slag gegaan zijn. Dikke pluim. Nu wachten op het eindresultaat. Familie Wauters. Dirk en Ann
meer... sluitenGood quality items, fast delivery and profesional assembly of the furniture. Thank you
Good quality items, fast delivery and profesional assembly of the furniture. Thank you
Vandaag ben ik bij Deba geweest voor een nieuwe salon, en ik werd geholpen door meneer Luc. Wat een fantastische verkoper! Hij is zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Meneer Luc nam echt ...
Vandaag ben ik bij Deba geweest voor een nieuwe salon, en ik werd geholpen door meneer Luc. Wat een fantastische verkoper! Hij is zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Meneer Luc nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaf goede en eerlijke uitleg over de verschillende mogelijkheden. Dankzij zijn advies heb ik precies gevonden wat ik zocht. Een topervaring van begin tot eind — ik kan Deba, en zeker meneer Luc, van harte aanbevelen!
meer... sluitenElegante winkel om je interieur eens te vernieuwen. Groot, veel keuze. Vriendelijk geholpen door Bert. Heel professionele gesprek, vlotjes geholpen. Bedankt Bert. Je kan zelf je aankopen afhalen me...
Elegante winkel om je interieur eens te vernieuwen. Groot, veel keuze. Vriendelijk geholpen door Bert. Heel professionele gesprek, vlotjes geholpen. Bedankt Bert. Je kan zelf je aankopen afhalen met de wagen van DEBA wat fantastisch is. Zonder bijkomende kosten.
meer... sluiteneen super goeie service een echte aanrader
een super goeie service een echte aanrader
Snelle service helemaal niet opdringerig
Snelle service helemaal niet opdringerig
Op een zonnige, warme september zondag Aangename shoppen in alle rust. Gezellige winkel waar we inspiratie konden op doen. Toffe meubels in verschillende stijlen, We komen terug maar dan met de afm...
Op een zonnige, warme september zondag Aangename shoppen in alle rust. Gezellige winkel waar we inspiratie konden op doen. Toffe meubels in verschillende stijlen, We komen terug maar dan met de afmetingen op zak.
meer... sluitenMooie meubels tevreden met mijn nieuwe bankstel!
Mooie meubels tevreden met mijn nieuwe bankstel!
Heel tevreden zoals de hulp in de winkel als bij levering!!! Top verkopers en top leveringsteam! Meubels werden met veel toewijding en respect in elkaar gezet!!! Dankjewel!!!
Heel tevreden zoals de hulp in de winkel als bij levering!!! Top verkopers en top leveringsteam! Meubels werden met veel toewijding en respect in elkaar gezet!!! Dankjewel!!!
Grote keuze aan artikelen en een koffiehoek om even uit te blazen. Steeds vlotte hulp gekregen bij het afhalen en inladen van aangekochte meubelen.
Grote keuze aan artikelen en een koffiehoek om even uit te blazen. Steeds vlotte hulp gekregen bij het afhalen en inladen van aangekochte meubelen.
ALLES OK !!!!!
ALLES OK !!!!!
Paar jaar geleden mijn zetel gekocht bij DEBA, nog steeds zo tevreden van. Onlangs nog eens terug geweest en nu hebben we 3 barstoelen en ineens 6 bijpassende eetkamerstoelen gekocht. Super tevrede...
Paar jaar geleden mijn zetel gekocht bij DEBA, nog steeds zo tevreden van. Onlangs nog eens terug geweest en nu hebben we 3 barstoelen en ineens 6 bijpassende eetkamerstoelen gekocht. Super tevreden! Beide keren goed geholpen en hele vriendelijke service. Top winkel!
meer... sluitenAlles is goed verlopen. Van winkelervaring tot levering. Doe zo voort.
Alles is goed verlopen. Van winkelervaring tot levering. Doe zo voort.
veel en mooie keuze. Ga er nog terug heen.
veel en mooie keuze. Ga er nog terug heen.
Ontvang € 25,- korting* op je eerste bestelling en blijf op de hoogte van nieuwe collecties, laatste woontrends en verrassende acties
