Nu al solden tot -50%!

Nu al solden tot -50%!

Het zijn NU AL solden bij DEBA! Kom snel langs in de toonzaal of bezoek de webshop en geniet van exclusieve kortingen tot -50%! Een overzicht van alle kortingen vind je in de blog.

Naar de promo's

Lopende acties

Promotieafbeelding Tot -50% op de tuincollectie!
Promotieafbeelding Solliciteer bij DEBA
Promotieafbeelding Tot -50% op toonzaalkeukens!
Promotieafbeelding Maatwerk aan -10%
Promotieafbeelding Nieuwe tuincollectie

Nu populair bij DEBA

Altijd een
bezoekje waard

Wist je dat DEBA ook een toonzaal heeft? Kom ons bezoeken en laat je inspireren door 12.000m² woonplezier.

  • 10:00 tot 18:00
  • Gesloten
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 13:00 tot 18:00
Open op feestdagen van 13u00 tot 18u00, tenzij anders aangeduid. Gesloten op feestdagen die op een dinsdag vallen.
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:00 tot 16:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
Morgen geopend vanaf 10:00
Foto toonzaal DEBA Meubelen

Ontdek onze DEBA Deals

Laat je inspireren

Meer dan 175 vertrouwde merken

Elements Lighting logo
Monkey Business logo
Ototo logo
Recor logo
Neves logo
Claudi logo
Staud logo
Lifestyle logo
MaxDivani logo
Beddinghouse logo
Dutchbone logo
Hukla logo
&dez. logo
Dutch Decor logo
Bosch logo
Lee & Lewis logo
Richter Design logo
Furninova logo
Crest logo
Serta logo
Eleonora logo
Paper Collective logo
L'Occitane logo
COCO Maison logo
Studio Puro logo
Bekijk alle merken

Wij scoren 4.5 op 5 met 3401 waarderingen

N
Nolan Goossens

Bij Deba geweest voor de aankoop van een nieuwe salon. Zeer vriendelijk personeel en heel erg behulpzaam. En zeer mooie prijzen. Het restaurant in de winkel was mooi meegenomen en het was nog heel ...

Bij Deba geweest voor de aankoop van een nieuwe salon. Zeer vriendelijk personeel en heel erg behulpzaam. En zeer mooie prijzen. Het restaurant in de winkel was mooi meegenomen en het was nog heel lekker ook !! Hier komen we zeker nog eens terug.

meer... sluiten
L
Lies Hendrickx

Paar jaar geleden mijn zetel gekocht bij DEBA, nog steeds zo tevreden van. Onlangs nog eens terug geweest en nu hebben we 3 barstoelen en ineens 6 bijpassende eetkamerstoelen gekocht. Super tevrede...

Paar jaar geleden mijn zetel gekocht bij DEBA, nog steeds zo tevreden van. Onlangs nog eens terug geweest en nu hebben we 3 barstoelen en ineens 6 bijpassende eetkamerstoelen gekocht. Super tevreden! Beide keren goed geholpen en hele vriendelijke service. Top winkel!

meer... sluiten
g
Goedele Michiels

Heel vlotte verkoper, veel mogelijkheden voor aanpassen van de relax zoals kleur leder, buitenkant, poot....

Heel vlotte verkoper, veel mogelijkheden voor aanpassen van de relax zoals kleur leder, buitenkant, poot....

F
Frances Geernaert

Het was ons eerste bezoek, we zijn aangenaam verrast. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster voor wie geen moeite te veel was.

Het was ons eerste bezoek, we zijn aangenaam verrast. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster voor wie geen moeite te veel was.

K
Karen Podevyn

Vlotte verkoop & levering.

Vlotte verkoop & levering.

E
Erwin De Smet

Levering verlieoperfect zoals afgesproken!

Levering verlieoperfect zoals afgesproken!

S
Stefanie W

Dikke 5 sterren voor Johan en Kenny van het magazijn! Wij zijn zonet eetkamer stoelen gaan kopen en wilden eerst de levering uitstellen aangezien we met een persoonswagen waren. Niettegenstaande g...

Dikke 5 sterren voor Johan en Kenny van het magazijn! Wij zijn zonet eetkamer stoelen gaan kopen en wilden eerst de levering uitstellen aangezien we met een persoonswagen waren. Niettegenstaande gingen we toch eens horen bij het magazijn wat mogelijk was en zij hebben ons geholpen met de stoelen uit te pakken en mooi te stapelen in mijn auto zodoende ik ze meteen mee kon nemen. Johan en Kenny hebben ons enorm goed (en met een glimlach) geholpen. Echt fijn om bij zo een mensen aan te kopen. Ook het verkoop proces ging vlot. Wij hebben rustig rond gekeken (niemand die opdringerig vragen kwam stellen maar iedereen die ons wel vriendelijk begroette) en toen we gekozen hadden konden we meteen plaats nemen en alles af ronden. Momenteel alles in elkaar aan het zetten en kijken er enorm naar uit om er in te kunnen zitten.

meer... sluiten
C
Charlotte Tys

Zeer ruim aanbod, behulpzame en vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant, duidelijk advies en info over mogelijkheden en levertijden.

Zeer ruim aanbod, behulpzame en vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant, duidelijk advies en info over mogelijkheden en levertijden.

P
Patrick Vanderwee

Zeer goede en vlotte afhandeling! Top team!

Zeer goede en vlotte afhandeling! Top team!

n
Nadine Clybouw

Zeer tevreden, zowel met de gekochte artikelen (eettafel en 6 stoelen), als met de levering en montage ervan. Vlot, vriendelijk, professioneel personeel.

Zeer tevreden, zowel met de gekochte artikelen (eettafel en 6 stoelen), als met de levering en montage ervan. Vlot, vriendelijk, professioneel personeel.

C
Carina Feremans

Gisteren werd ik bij Deba aangesproken door Barbara. Na een kort gesprek begreep ze welke stijl ik voor ogen had en het resultaat was dat ik alle meubels voor mijn eetkamer en living heb gevonden e...

Gisteren werd ik bij Deba aangesproken door Barbara. Na een kort gesprek begreep ze welke stijl ik voor ogen had en het resultaat was dat ik alle meubels voor mijn eetkamer en living heb gevonden en besteld. Prachtige dame met veel kennis, professioneel, gevoel voor humor ook nog! Ik kom terug.

meer... sluiten
D
Daniël Neve

We kennen deba meubelen al zolang en hebben er alles gekocht .van eetkamer tot en met slaapkamer.ook onze zoon koopt daar Zijn supperkontent van de kwaliteit en service

We kennen deba meubelen al zolang en hebben er alles gekocht .van eetkamer tot en met slaapkamer.ook onze zoon koopt daar Zijn supperkontent van de kwaliteit en service

E
Erika Vermeiren

De mensen die mijn bed kwamen leveren, waren zeer vriendelijk, proper( ze namen alle inpakmateriaal mee)En snel.👍🏻👍🏻

De mensen die mijn bed kwamen leveren, waren zeer vriendelijk, proper( ze namen alle inpakmateriaal mee)En snel.👍🏻👍🏻

L
Lieve Wauman

Goede levering na goede afspraak

Goede levering na goede afspraak

V
Vakantiewoning Pachthof 1860

We hebben op 2 verscheidene tijdstippen bij Deba zetels aangekocht. Tweemaal werd een Belgisch topproduct op een 5-sterrenmanier geleverd: met de glimlach, tijdig en heel respectvol voor het produc...

We hebben op 2 verscheidene tijdstippen bij Deba zetels aangekocht. Tweemaal werd een Belgisch topproduct op een 5-sterrenmanier geleverd: met de glimlach, tijdig en heel respectvol voor het product. De gasten van de vakantiewoning waar de zetels staan, zijn erg in de wolken. Bedankt Deba, we beveelden jullie al aan bij familie, vrienden en bij onze gasten.

meer... sluiten
J
Joris Mees

Heel vriendelijk personeel. Zeer mooi aanbod. Topservice. Perfecte levering. Deba is een aanrader.

Heel vriendelijk personeel. Zeer mooi aanbod. Topservice. Perfecte levering. Deba is een aanrader.

I
Inzhili Medzhidova

Altijd tevreden met de kwaliteit en de service! Top!

Altijd tevreden met de kwaliteit en de service! Top!

j
Jan Piedfort

mijn tweede aankoop bij Deba top-meubelzaak met vriendelijk personeel, van de verkoper, personeel aan de kassa tot de magazijnier bij de afhaling

mijn tweede aankoop bij Deba top-meubelzaak met vriendelijk personeel, van de verkoper, personeel aan de kassa tot de magazijnier bij de afhaling

G
Griet Van Dievoet

Gisteren hebben we bij Deba in Sint-Niklaas een prachtig salon gekocht en we zijn écht enorm tevreden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we heel vriendelijk ontvangen door Barbara , die o...

Gisteren hebben we bij Deba in Sint-Niklaas een prachtig salon gekocht en we zijn écht enorm tevreden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we heel vriendelijk ontvangen door Barbara , die ons geweldig goed heeft begeleid. Ze nam uitgebreid de tijd om mee te denken, advies te geven en samen met ons rustig naar de juiste kleur te zoeken. Geen haast, geen druk, gewoon professioneel en warm advies. De winkel zelf is groot, overzichtelijk en alles staat mooi en verzorgd gepresenteerd. Het aanbod is indrukwekkend: moderne, stijlvolle en kwalitatieve meubelen aan een heel correcte prijs. Prijs-kwaliteit is hier dik in orde. Wij zijn superblij met onze aankoop – het salon is exact wat we zochten en de service was top. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar mooi meubilair én goede advies.

meer... sluiten
R
Rudi Wielandt

Bij de bestelling heel vriendelijke persoon ..ook bij de afhaling zeer behulpzaam en vriendelijk...

Bij de bestelling heel vriendelijke persoon ..ook bij de afhaling zeer behulpzaam en vriendelijk...

Bekijk alle reviews
Betaal veilig met:
  • Maestro
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard