Nu al solden tot -50%!

Nu al solden tot -50%!

Het zijn NU AL solden bij DEBA! Kom snel langs in de toonzaal of bezoek de webshop en geniet van exclusieve kortingen tot -50%! Een overzicht van alle kortingen vind je in de blog.

Naar de promo's

Lopende acties

Promotieafbeelding Tot -50% op de tuincollectie!
Promotieafbeelding Solliciteer bij DEBA
Promotieafbeelding Tot -50% op toonzaalkeukens!
Promotieafbeelding Maatwerk aan -10%
Promotieafbeelding Nieuwe tuincollectie

Nu populair bij DEBA

Altijd een
bezoekje waard

Wist je dat DEBA ook een toonzaal heeft? Kom ons bezoeken en laat je inspireren door 12.000m² woonplezier.

  • 10:00 tot 18:00
  • Gesloten
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 13:00 tot 18:00
Open op feestdagen van 13u00 tot 18u00, tenzij anders aangeduid. Gesloten op feestdagen die op een dinsdag vallen.
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:00 tot 16:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
Morgen geopend vanaf 10:00
Foto toonzaal DEBA Meubelen

Ontdek onze DEBA Deals

Laat je inspireren

Meer dan 175 vertrouwde merken

Kreamat logo
Flexlux logo
Monkey Business logo
Urban Nature Culture logo
Neves logo
Tooon logo
Hoptimist logo
MADABOUTMATS logo
Haomy logo
Ragolle logo
Pottery Pots logo
Kave Home logo
Conform logo
L'Occitane logo
Staud logo
Lucide logo
Novy logo
Bosch logo
Printworks logo
BergHOFF logo
Beside Rugs logo
Boone logo
ATAG logo
Ototo logo
Blanco logo
Bekijk alle merken

Wij scoren 4.5 op 5 met 3401 waarderingen

J
Johan Van Der Sypt

Zeer vriendelijke begeleiding

Zeer vriendelijke begeleiding

F
Frank Carpels

Heb vandaag gaan winkelen bij DEBA meubelen .Veel keus en vriendelijk geholpen .Dus voor herhaling vatbaar .

Heb vandaag gaan winkelen bij DEBA meubelen .Veel keus en vriendelijk geholpen .Dus voor herhaling vatbaar .

l
Laziz Bouzian

Op tijd bestelling afgehaald, niet druk bij afhaling, kan niet beter!

Op tijd bestelling afgehaald, niet druk bij afhaling, kan niet beter!

A
Astrid Opgenhaffen

Mooie en ruime zaak. Veel keuze. Mooi uitgestald. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel aangenaam om hier te winkelen.

Mooie en ruime zaak. Veel keuze. Mooi uitgestald. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel aangenaam om hier te winkelen.

R
Reinier Stegema

Mooie meubels tevreden met mijn nieuwe bankstel!

Mooie meubels tevreden met mijn nieuwe bankstel!

g
Gulbahar Onder

Super tevreden bij afhaling en heel vriendelijk top service!

Super tevreden bij afhaling en heel vriendelijk top service!

P
Peter Amant

Goed geholpen bij de keuze van de meubelen. De meubels waren vroeger beschikbaar dan verwacht. De persoonlijke afhaling met huurwagen van Deba verliep heel vlot. Kortom, goede service.

Goed geholpen bij de keuze van de meubelen. De meubels waren vroeger beschikbaar dan verwacht. De persoonlijke afhaling met huurwagen van Deba verliep heel vlot. Kortom, goede service.

M
Mimi Smet

Heel tevreden zoals de hulp in de winkel als bij levering!!! Top verkopers en top leveringsteam! Meubels werden met veel toewijding en respect in elkaar gezet!!! Dankjewel!!!

Heel tevreden zoals de hulp in de winkel als bij levering!!! Top verkopers en top leveringsteam! Meubels werden met veel toewijding en respect in elkaar gezet!!! Dankjewel!!!

N
Nadine De Bruyne

Vriendelijke verkoopster,klok gekocht bij thuiskomst gemerkt dat ze niet werkte,terug gebracht en netjes opgelost met klachtenformulier en geld terug gekregen!

Vriendelijke verkoopster,klok gekocht bij thuiskomst gemerkt dat ze niet werkte,terug gebracht en netjes opgelost met klachtenformulier en geld terug gekregen!

T
Tomas Lerno

We zijn speciaal naar DEBA gekomen voor het aanbod van de Belgische productielijn Perfecta. Na eerst alles grondig voorbereid te hebben via de website, konden we vlot onze bestelling in de winkel p...

We zijn speciaal naar DEBA gekomen voor het aanbod van de Belgische productielijn Perfecta. Na eerst alles grondig voorbereid te hebben via de website, konden we vlot onze bestelling in de winkel plaatsen. Wat we wel jammer vonden, is dat in de toonzaal nergens expliciet vermeld staat dat het om een Belgische producent gaat. Voor wie bewust kiest voor lokale producten, is dit zeker een meerwaarde die extra in de kijker mag worden gezet. Een groot pluspunt is dat we gebruik kunnen maken van gratis vervoer zodra alles binnen 4 à 6 weken geleverd is (uiteraard met een waarborg). Die service vinden we zeker een extra ster waard!

meer... sluiten
P
Paola Roels

Zoals afgesproken , 30 minuten voor aankomst gebeld . Vriendelijk montage team . Alles verliep naar wens . Ben zeer tevreden met de aankoop . Zal zeker nog aankopen bij jullie doen . Dikke pluim !

Zoals afgesproken , 30 minuten voor aankomst gebeld . Vriendelijk montage team . Alles verliep naar wens . Ben zeer tevreden met de aankoop . Zal zeker nog aankopen bij jullie doen . Dikke pluim !

K
Karen Podevyn

Vlotte verkoop & levering.

Vlotte verkoop & levering.

S
Simons Jacques

Vriendelijk personeel en zeer snelle levering op een correcte manier

Vriendelijk personeel en zeer snelle levering op een correcte manier

V
Veerle Bauwens

Goed

Goed

T
Thilly 11

Grote winkel met veel keuze en hulpzame verkopers. Ik kan niet wachten op mijn nieuwe zetel :)

Grote winkel met veel keuze en hulpzame verkopers. Ik kan niet wachten op mijn nieuwe zetel :)

M
Melissa Van Den Hende

Enorm assortiment. Kwalitatieve meubels. Verschillende prijsklasses. Ook leuk dat je ter plaatse iets kan eten en drinken. De mensen zijn erg vriendelijk. De levering was vlot, stipt op tijd en ook...

Enorm assortiment. Kwalitatieve meubels. Verschillende prijsklasses. Ook leuk dat je ter plaatse iets kan eten en drinken. De mensen zijn erg vriendelijk. De levering was vlot, stipt op tijd en ook door vriendelijke mensen. Wij zijn heel tevreden van onze Xooon kasten en stoelen ☺️

meer... sluiten
P
Paul Keymolen

Fijne en sfeervolle winkelervaring dankzij het enorme assortiment.

Fijne en sfeervolle winkelervaring dankzij het enorme assortiment.

G
Griet Van Dievoet

Gisteren hebben we bij Deba in Sint-Niklaas een prachtig salon gekocht en we zijn écht enorm tevreden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we heel vriendelijk ontvangen door Barbara , die o...

Gisteren hebben we bij Deba in Sint-Niklaas een prachtig salon gekocht en we zijn écht enorm tevreden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we heel vriendelijk ontvangen door Barbara , die ons geweldig goed heeft begeleid. Ze nam uitgebreid de tijd om mee te denken, advies te geven en samen met ons rustig naar de juiste kleur te zoeken. Geen haast, geen druk, gewoon professioneel en warm advies. De winkel zelf is groot, overzichtelijk en alles staat mooi en verzorgd gepresenteerd. Het aanbod is indrukwekkend: moderne, stijlvolle en kwalitatieve meubelen aan een heel correcte prijs. Prijs-kwaliteit is hier dik in orde. Wij zijn superblij met onze aankoop – het salon is exact wat we zochten en de service was top. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar mooi meubilair én goede advies.

meer... sluiten
M
Michèle Habran

Excellent service, très bon accueil et canapé au top !

Excellent service, très bon accueil et canapé au top !

E
Eddy W

Leuke zaak... Moet ik meer naar toe als ik meubelen nodig heb

Leuke zaak... Moet ik meer naar toe als ik meubelen nodig heb

Bekijk alle reviews
Betaal veilig met:
  • Maestro
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard