Wat is de impact op leveringen?

Terug naar alle vragen

Leveringen van leveranciers aan DEBA

Zowel het coronavirus als de oorlog in Oekraïne hebben een impact op diverse van onze leveranciers. Het verkrijgen van bepaalde onderdelen, uitvallen van personeel, of het sluiten van een fabriek hebben een impact op het productieproces, en bijgevolg ook op de levering van bepaalde artikelen aan ons magazijn.

Sommige bestellingen kunnen hierdoor onverwachts een vertraagde levertermijn verkrijgen. Het is niet altijd duidelijk wanneer een bestelling ons magazijn zal bereiken. We excuseren ons voor deze onvoorziene omstandigheden en doen ons uiterste best om de meubelen zo snel mogelijk te verkrijgen.

In het online klantenportaal blijf je steeds op de hoogte van de status van je bestelling. We sturen automatisch een berichtje als je bestelling is toegekomen. 

 

Leveringen van DEBA aan klanten

Voor een levering aan huis vragen we om rekening te houden met enkele maatregelen. We vragen om:

  • de medewerkers geen hand te geven en voldoende afstand te behouden
  • de ruimte waar onze monteur moet werken goed te verluchten
  • de afspraak te verzetten indien iemand van het gezin zich niet goed voelt

 

Neem contact op via 03 722 92 80 of leveringen@debameubelen.be om een ander moment in te plannen indien nodig.

De openingsuren van onze klantendienst blijven ongewijzigd.

Terug naar alle vragen

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op!